آتش سوزی در مترو تهران مهار شد

آتش سوزی در مترو تهران مهار شد

مدیر ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری مترو تهران از آتش سوزی در سیستم الکتریکی خط یک مترو و بی برقی این خط، حدفاصل ایستگاه های 15 خرداد تا شهید بخارایی خبر داد.

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری وب سازان شمال، هادی زند مدیر ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری مترو تهران با اشاره به وقوع حادثه در خط یک مترو ضمن قدردانی از صبر و سعه صدر مسافران گفت: به علت بروز حریق در سیستم الکترونیکی RS در ایستگاه شوش، برق خط یک حدفاصل ایستگاه های 15 خرداد تا شهید بخارایی قطع و حرکت قطارها متوقف شده است.

وی با تاکید بر اینکه سرویس دهی در بخش شمالی خط از ایستگاه تجریش تا 15 خرداد و بالعکس، بدون محدودیت انجام می شود افزود: سرویس دهی در بخش جنوبی نیز حد فاصل ایستگاه های علی آباد تا کهریزک در حال انجام است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "آتش سوزی در مترو تهران مهار شد" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "آتش سوزی در مترو تهران مهار شد"، کلیک کنید.