تایتل قالب


CRM یا مدیریت ارتباط با مشتری یک استراتژی برای مدیریت روابط و تعاملات سازمان با مشتریان و مشتریان بالقوه است. سیستم CRM به شرکت ها کمک می کند تا به مشتریان متصل شوند، روند را ساده کرده و سودآوری را افزایش دهند.

هنگامی که مردم در مورد CRM صحبت می کنند، معمولا آنها به یک سیستم CRM اشاره می کنند، یک ابزار که برای مدیریت تماس، مدیریت فروش، بهره وری و بیشتر استفاده می شود. هدف یک سیستم CRM ساده است: بهبود روابط تجاری.

ایجاد یک استراتژی CRM که به بهترین وجه مناسب کسب و کار شماست.

با معرفی مدیریت پیشرفته مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)، کسب و کار ها در نهایت قادر به قرار دادن مشتریان در خط مقدم هستند. با این حال، تکنولوژی تنها می تواند این کار را انجام دهد. در حقیقت، اگر چه CRM به طور متوسط درآمد 41 درصد در هر فروشنده را به طور متوسط افزایش داده است، برآورد شده است که 43 درصد از شرکت هایی که از CRM استفاده می کنند، نتوانسته اند تا حدود نیمی از سیستم های CRM خود را به درستی استفاده کنند.


ویلیام باند، تحلیلگر در Forrester گزارش داد که تقریبا 150 شرکت مختلف را در تلاش برای شناسایی مشکالت با ابتکارات CRM خود مورد بررسی قرار داد. او کشف کرد که 18 درصد از پاسخ دهندگان او مسائل مربوط به استراتژی های نامناسب را گزارش کرده اند. بدون یک استراتژی موثر CRM، کسب و کار خطر از دست دادن علامت در ارائه ارزش برتر مشتریان. در اینجا چند نکته برای کمک به کسب و کار شما در ایجاد استراتژی CRM برنده شده است.


ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

طراحی حرفه ای سایت وب سازان شمال در بابل با پشتیبانی 24 ساعته و سئو بالا با متد gtmetrix

بدون شک، برنامه نویسی یکی از مهم‌ترین مهارت‌هایی است که امروزه نه تنها برای فارغ التحصیلان و دانشجویان رشته مهندسی کامپیوتر، بلکه برای سایر رشته‌ها و زمینه‌ها کاربرد مهمی دارد .